även småfisar är vuxna ibland

lördag 15 december 2007

hej hej hallå, lägg inte på

som den trogna bloggaren man är sitter man här en lördagskväll runt sju-tiden. igår var det parmiddag!!! det var jag tillsammans med amanda och ludde. åh vad mysigt vi hade. som ensam på MIN parmiddag, hemma hos MIG, satt jag SJÄLV i en fåtölj på andra sidan bordet medan amanda och ludde låg i soffan, uppslukade i varandra. jag som trodde att det inte skulle bli så!!? möööh, jenny hade rätt, det blev så och jag är så tragisk.

idag vaknade jag...SUPRIZE SUPRIZE!!! sedan gjorde jag frukost, fortsatte mitt tragiska liv och hamnade till slut i badet. väl där låg jag i flera timmar. jag drack till och med vin. jag är nu inte bara tragisk, jag är vuxen också! fast att ligga där i badet med lite vin var kanske inte bara vuxet, utan rätt så tragiskt också.

jag har inte ens ätit något idag!? nu raserades mitt hopp om att vara vuxen... jag orkar helt enkelt inte. gaaaah, pressen är så stor på mig. jag ska både vara vuxen och laga mat!? jag orkar inte :'(

nu inväntar jag någon som kan laga mig mat!!!! ÄR DU DEN SÅ KOM!!!! NUUUUUU!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

är man vuxen nog för att dricka vin är man vuxen nog för att ta sig an kökets slagfält också. ;)

Anonym sa...

men linus då. jag hade ju kunnat ställa upp som din dejt på din middag!! (mot en liten betalning då) då hade du ju kunnat skryta om att ha en sån snygging till dejt :)