pessimistlinus

onsdag 19 december 2007

nu ska jag skriva ett inlägg där jag kommer att ta med dagens alla skitsaker. verkligen skiiiit. idag har jag delat ut skolkataloger i fyra timmar???!? och appropå det så var jag på skolan för att fixa listor och lägga allt i ordning vid halv nio tiden????!? men skitsamma, det var inte det detta inlägg skulla handla om. det var om vad jag hatar. idag när jag satt på bussen hem så stannade den självklart på andra busshållplatsen som ligger några meter bort. jag menar man orkar ju inte gå till navet?????? väl där skulle en jäääääävla satkärring på bussen. ja, men då står hon där. men kryckor och påsar och café charm tårta och resväska och allt tamefans moster hon hade. OCH MITT I DET STRESSIGA AVLÅNGA LANDSKAP VI LEVER I, börjar kärringen leta efter busskort. men busskort det hade hon???? helvetes dumma kärringar. jag kan inte hjälpat, jag HATAR dom. hur jävla gulliga dom än är så är dom så jävla osmart. och så dum. och så illaluktande. och framför allt SÅ JÄVLA SEGA. fel att ta fram busskortet när man står på busshållplatsen!?!? och när hon fick fram det där jävla busskortet, då stog hon och tröck i hundra år utan att det funkade. FEL ATT TA UT BUSSKORTET UR PLÅNKAN!!!? nej, men ungdomarna dom kan ju bara dö dom. sitt i bussen och svettas ihjäl ni ungdomar!!!!!!! er skiter vi i!!!!!!!!!
svar: JA. jag svettades som en gris!!!!!! anledning? en fjällräven dunjacka som jag bara MÅSTE ha för att det är snyggt. okej, inte snyggt, men det ger status?!

såååå alltså...

JAG HATAR:

för det första kärringen på bussen, vilket jävla pucko

för det andra alla andra kärringar också (minus farmor, mormor och deras kompisar)

för det tredje alla dumma jävlar som ger ett svar som detta "ja-e-osmart johansson" på en fråga som denna "vilken klass går du i?" vissa alltså..... dom slår fan rekord.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linus jag alksar dig fu ar underbar! hahaha miss u babe

Anonym sa...

svar: tack :) jadu i höstas men den finns kvar i sthlm vet jag iaf.. såg den förra veckan så har du tur finns den kvar :D