he-he-he

fredag 7 december 2007

he-he-he...

jag har fått en kommentar *hOPPAr av lYKKa*

..från en fransyska... hehe, av vad jag förstår tycker hon att min blogg är mycket intressant och att hon alltid går in hit, eller att hon alltid ska göra det från och med nu.

he-he-he...

vad kul att höra att någon som uppenbarligen inte kan svenska tycker om min blogg. JAG HAR EN LÄSARE!

tack gud för denna skänk från ovan. jag hoppas nu att Letícias vänner ska börja läsa min blogg. det vore pricken över i:et och jultomten kan då hoppa över mitt hus under julklappsutdelningen. om han har mycket att göra...

tack ännu en gång


/linus, 17 år, om sin bästa dag i livet. idolfinal + kommentar

¡WIIIIHO!


Letícia said...
Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passadinha lá no meu, que é sobre frases e poesias, espero que goste. O endereço dele é http://mil-frases.blogspot.com/. Um abraço.



*KLAD Å FET*

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag vet ingen sexigare än dig, den där bilden gör mig enormt pilsk!