buttriz

söndag 16 december 2007

hej fettizar

såfie, buttran, fulingen, beundraren, kalla henne vad ni vill. men detta är ett inlägg tillägnat åt det lilla krypet.
det var en varm sommarkväll... vi befann oss i ett internationellt ställe called berga. men vi var belägna på olika sidor av berga. hon var i sin stuga, och jag i min husvagn. hon i ett stugområde, och jag på en camping. hon i drömmarnas värld, jag likaså. hon i drömmarna om mig, jag i drömmarna om britney. jag med en cool outfit, hon med en ful. men båda befann sig i universum. DÄR ÄR SAMMANTRÄFFANDET! vi befann oss i universum och på en planet kallad tellus. trots det vilt geografiska avståndet vad vi så nära varann, så nära... hon befann sig i en telefonlur med sandra åhlander. sandra åhlander befann sig i min husvagn. vi skulle se på film då zåfie kläckte ur sig något hon aldrig skulle ha gjort: får jag komma?
sandra och sofie var kompisar. jag och sofie var också "kompisar", men vi tyckte inte om varandra tror jag. då sa jag: hon kommer inte in i min husvagn!!!
...och så började våran vänskap som hållt sig tills nu och förhoppningsvis ett tag framöver också. nu är bara frågan: hur kunde vi bli vänner genom denna incident?
jo, jag tror det var så att sofie grinade och jag bad om förlåtelse och vi blev jättebra kompisar. fan vad konstigt det där lät. jag kommer faktiskt inte ihåg. jag tror det var så. men nu är det såhär att hon har tjatat om ett jävla inlägg i denna jävla blogg jävligt jävla länge. så nu kommer det. jag sa från en början: NEEEEEJ!!! det händer inte. aldrig att du kommer med i min blogg. då började sofie grina och min samvete gav vika och här kommer en följd. ett inlägg tillägnat sofie rhodiner.
jag elzkar det ecklet veldikt mykket! hon är som en... äh, vafan. jag vet inte. hon är en tös som alltid kommer att finnas där för mig :') vad jag än gör. hur mycket jag än snusar, hur mycket jag än röker, hur mycket jag än super, hur snygg jag än blir. kära läsare, det är en sann vän det. nu har hon fått sitt jävla inlägg så nu ska jag mobba henne igen. BITCH! i love you

kizzez

1 kommentarer:

Anonym sa...

2007-12-10 16:39:03 linus säger: tror jag ska göra en kärlekshyllning till dig i något inlägg

DET VAR DU SOM BÖRJADE! ;) och heyheyhey, jag drömde inte om dey där jag i min stuga satt, det ska du inte tro din hattifnatt. nu ska jag snart sova, att börja jobba 6.30 är inte kul, vill jag lova. puss & tack, i love you, hoe!