liten men kaxig!!!

söndag 2 december 2007

hello fellows!!!

det var ett tag sedan sist, men jag satsar ju på kvalitet, och inte kvantitet!!! allt för att ni ska få så härlig limpan-bloggläsarstund-trött-pigg-naken-eller-påpälsad. bara för att jag äLZKAr er sååå mYKKEt!!! ni är mitt liv, vad vore jag utan er och era söta kommentarer???!!! ni är ju mina enda kompisar...... jag lever mitt liv genom min blogg!!! jag har också kommit underfund med att jag ska använda mig av tre utropstecken !!! så mycket som möjligt!!! då verkar det som att jag är lite kool (kool med k, för jag är speciell!!!) och har en kaxig attityd!!! vad tycker ni om det???!!! svara då skitungar!!! jävla mesproppar, det tar lång tid!!!

oj... det är lite svårt nu!!! jag vet inte hur jag ska bete mig nu när jag har blivit sådär lite kool och kaxig???!!! men ni kan ju få höra på mina framtidsplaner!!! jag vill göra något av mitt liv!!! jag vill bli känd!!! gå på galor, äta massor med mat, göra fettsugningar och så!!! jag vill inte bli någon tråkig svensson... jävla potatisar, jävla vitlöksjävlar!!! jag vill uppnå något i mitt liv, vara speciell, bo i hollywood och ha sommarhus i saint tropez. jag vill...ha en egen blogg på blogspot.com!!! åh... är jag känd??? shit, det är svårt att behärska sig när man är kaxig!!! jag är typ som zlatan, värsta eftertraktad och har kaxig attityd och skiter likzom i att snacka med tidningar och tv4!!! yeah!!! jag är limpan!!!

igår var jag och friserade mig. alltså det blev skitdåligt!!! jag är så jävla förbannad!!! åååhhh!!! faaan, skithelvete!!! eller ja, jag är skitnöjd, men jag är kaxig och trotsig!!! så fan skithår!!! jag är så jävla ful i detta!!! vad fan ska jag göra???!!! ge mig förslag i gäztboken!!!

zen när jag, frida och amanda skulle på stan så fastnade vi i hissen!!! alltså fattar ni???!!! vi satt likzom fast i en hiss och jag fick ringa till 112 och allting!!! alltzå, det var så jävla hemskt!!! vi satt där aslänge, alltzå verkligen huuur länge som helst, blev typ ashungrig och började svettaz och luften höll på att ta slut och ja, alltzå det var det värsta som hade hänt i sundsvall på typ aslänge!!! azzåe, vi satt där i tjugo minuter!!! FATTAR NI???!!! vi va asnära på att typ dö!!! sen när det come (måste vara internationell) en hisstekniker så fick han bryta upp dörren och vi likzom bah fick jumpa ut likzom!!! skithemzkt. åååhhh, fattar ni!!!??? jag kunde typ varit dööö nu, och likzom assåeh åååhhh!!! ni har värsta ångesten nu va??? azzåe de é lugnt, jag lever nu!!! förrezten har jag alltid levat!!!

dagz för en cAFFe lATTe!!! vi hörs och syns allihopa!!! om jag inte kollar uppåt. men måste ju se ner på alla då man är kaxig!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA du är förjävla koooool limpizzzz