jag har gjort något för mänskligheten

måndag 10 december 2007

hallå tjockizar


limpiz här. fortfarande inte fullt förtroende för mänskligheten. kan inte riktigt släppa att amanda åkte ut idoool! år 2007s idol är ju köttig. nu tycker jag att dom ska börja med idååålmååål på donken eller nåt. bara för att visa att mänsklighetens utveckling är på väg åt fel håll *bEZVIKEn*

MEN idag har jag gjort något för att få denna sköra värld att fortsätta sin existens. jag har plockat ur diskmaskinen!!!! vad vore världen om inte jag hade gjort det idag? ett svar som jag inte ens vågar tänka på.

nu sitter jag i alla fall här med en kopp cåffee och fryzer om fozzingarna! VARFÖR HAR JAG FÅTT MAMMAS DÅLIGA FOTGEN OCH PAPPAS BRAA!?! :'( :'( :'( :'( :'( det är nästan lika illa som att marie vann idååål!!!!! mammas dåliga fotgen är att hon alltid är kall om fötterna och pappas bra fotgen är att han har snygga fÅZZINGAr! äh förresten! UTSEENDE ÄR ALLT! tack för att jag har snygga fötter. men gör dom lite större. jag är lezz på att ha girlz- and kidsshoes!!!

jag har alltid otur när det gäller att ärva nåt. till exempel hår!? jag fick pappas tunna och fjuniga hår, medan rickie fick mammas tjocka och fina!!! jag fick till exempel mammas framfusiga sätt och hennes pratförmåga 24/7 medan rickie fick pappas fina sätt och tillbakadragna prat. jag fick mammas korta längd medan rickie fick pappas långa och ståtliga gen. RICIE FICK TILL Å MED BÅDA PAPPAS BRA FOTGENER :'( dom är både snygga och varma. åååh!!!!! :( han kunde väl i alla fall ha fått mamas fulaföttergen!? jaha, vad är nästa arvstvist måtro? när mama å papa ska till att dö ärver väl rickie alla pengar och jag alla zkulder?!!? DET VORE NÅT DET VA!? VA VA VA?! och ni era jävlar bara gottar er i mina pjååblem!!!


GAAAH! jag läser överallt om bättre zECKz!? nu ska man tydligen äta för att få lite mutta! jaha, som om jag inte har gjort det? VARFÖR ÄR DENNA ARMA VÄRLD SÅ GRYM MOT JUZT MEJJE!?! jaja... jag får väl äta ÄNNU mer då. MEN VAAA? nu säger liten fågel i mitt öra att man måste ha en partner för att få sÄx!? åååh!!!!! då är ju alla mina förzök åt skogen :'( det står "ät dig till bättre sex" och det har jag gjort. SKIT SKIT SKIT! jag som har testat allt, duschat två gånger i veckan (det stod: bättre hygien i artikeln :(), zlutat zjunga (alla säger att jag är dålig!? dom har helt fel) och pluggat jättemycket (det stod ju: avancera uppåt och få dig ett skjut)!!! men vafan!? jag har ju missuppfattat den sista också. det var ju för kvinnor. åååh. jag som har värsta bra kontakten med tåmmy äkebärg nu. suttit i möten och allt! typiskt, jag lägger ner. jag välkomnar spindlarna till chefen igen. men ge faaan i att väva så mycket spindelnät där nere! det är fan inte schysst?!

0 kommentarer: