liiizta

måndag 17 december 2007

för er som inte vill läza om vad som händer för dagen i limpiz liv, LEZ INT LISTAN NEDAN. trotz att det står vem jag förlorade oskulden till, hur stooor min peniz é och lengden på mitt neshår. maaaahaaaahaaaaaa, ooooooointrezant vaaa?

Dagens humör: sur, trött, leeezz på livet, linuzhumör
Dagens mående: trött, men ändå lika snygg!!!!
Dagens borde: dricka kaffe latte och se bra ut!!??!
Dagens frisyr: nonchalant ruffs
Dagens klädsel: he-he-he... kolla bilden på dagenz outfit!!! (lettklett)
Dagens planer: se snygg ut, poooosa och puta med läpparna
Dagens materiella vill ha: om man redan har allt då!!!?
Dagens längtan: få se mig i spegeln
Dagens fundering: hur kunde jag bli så snygg!?!!
Dagens beroende: rougen och läppglanset
Dagens tråkigaste: lite speglar i skolan :((
Dagens tidning: fotoalbumet på mig
Dagens låt: limpan med this love!!! HALLELUJAH MOMENT


1 kommentarer:

Anonym sa...

AHAHAHHA även att jag skyndade mig att läsa frågorna efter att ha läst introduktionen! hahaha snacka nyfiken. ;) nu jävlar ska jag sno dina frågor!