jag blottar mig!!!

söndag 16 december 2007

man måste ju vara trendig. och som trendig bloggare har man listor! (och om man har tråkigt har man också det)

HAR DU...
FOLKÖL I KYLEN: men verkligen inte
PUDER PÅ DIG: he-he-he = JA
NÅGON SJUKDOM: beror hur man ser på saken? :D
GYMKORT: borde väl, men...
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: hallå? jag är tillsammans med victoria beckham? vad tror ni?
EN HOMOSEXUELL KOMPIS: det förekommer nog icke!
NÅGON FAVORITLÅT: sean kingston med beautiful girls!!! det låten kommer aldrig försvinna från my heart. lyssnar på den på repeat hela vägen till skolan every day
DUSCHAT IDAG: ja, precis för en vecka sedan idag
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: JA!!! too many
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: he-he-he, ska vara mina elzkade esteter dåårå
NÅGRA MVG: att jag har
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: självklart inte
FIKAT IDAG: kaffe. man är väl vuxen!!?!
ETT PAR CONVERSE: ett par egna och ett par jennys
NÅGOT FAVORITMÄRKE: allt som är dyrt! DET SKA KOSTA NÅRA LAXAAAR!!!
NAGELLACK: för tillfället vita prickar UNDER naglarna, annars rosa eller rött
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: ja, elzkade veriz & tanea. JAG HAR MERA TILL OCH MED!!!

0 kommentarer: