jag är en bandit

onsdag 12 december 2007

bästa ynglingar

jag är en tjyv......

inte en sån som stjäl grejer. utan en som tar tid! jag känner mig som värsta boven när jag inte gör skolarbeten. VAD HAR HÄÄÄNT!? det känns som om det inte är något skolarbete, så är det alltid nåt med programforum eller styrelsen. CREEPY! jag är sinnes...

att bero på sinnes... JAG HAR EN VÄN! se llama råzie. jag kallar henne fiziz eller åstråzie. den lilla pluppen har följt mig från dagis till nu! vilken liten skitkorv va!? jävla stalker. neeeerå, skämt å sido. det är en väldigt underbar tjej. hon är sig själv i alla lägen, på gott och ont. precis som jag! står för vad hon tycker, bajzar då hon är kluttnödig och är brutalt ärlig! precis som en tjej ska vara. så hör upp boyz! (alltså onödigt att skriva boys, finns ändå bara tjejer som läser här, hahaha. älskade letica eller vad hon hette :')) detta är en riktig pangbrud. satsa på henne. det blir inte lätt, men om ni förtjänar henne kommer det bli gräjt! hon har humor (preciz lika dålig som min), elzkar uppmärksamhet (VI ÄR TVÅÅÅ!) och är bara allmänt UNDERBAR.

våra blickar... är de inte förföriska så säg?

1 kommentarer:

rossi sa...

JAG HATAR DIG FÖR DENDÄR BILDEN LINUS!!!!!!!!111