se det som en julklapp

söndag 23 december 2007

bara för er fettoz

10 saker om mig:
1. Är du singel? när det passar
2. Är du lycklig? ja!? jag heter linus
3. Är du uttråkad? ne, då skulle jag inte göra en lista
4. Är du ledsen? en hårding är aldrig lessen
5. Är du helsvensk? ja, och lite finne och lite dansk och lite norsk
6. Är du gravid? ja, och jag tänker behållat
7. Är du full? nu? om jag är
8. Är du en cooling? hårding och cooling är synonymer för limpan
9. Är du från Irland? NEJ. från sverige, finland, danmark och norge
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? dom har ju inte ens varit det!?

10 saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? finns nog många som blivit kär i mig så snabbt, så ja
2. Har du nånsin blivit sårad? absolut inte
3. Är du svårflörtad? nej. var naken och ge mig öl så är jag din
(rosannas svar: jo, det är jag nog ;p KAN JAG MEDDELA ATT HON INTE ÄR)
4. När hade du sex senast? jävligt lång tid sedan. ge mig lite mutta!?!!!
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? ja, mamma. det var en riktig blötkyss
6. Har du haft en hemlig beundrare? självklart
7. Är du kär? om någon är kär i mig? jaa
8. Vill du gifta dig i framtiden? nej
9. Vill du ha barn, hur många? vill adoptera. bara man får se hur dom ser ut när dom blir stor
10. Vad är det första du ser hos en tjej? det första å de enda jag ser hos en tjej är utseendet

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? men haha. lust, när man har knölla vill man ju ändå inte ha kärlek!?
2. Hår eller ögon? gärna båda delarna. vore äckligt att ha en tjej utan ögon eller utan hår. uääääääh
3. Katter eller hundar? delfiner
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? jättemånga vanliga kompisar!!!!! apan känner alla, ingen känner apan
5. TV eller Internet? mobilen då!?
6. Coca-cola eller Pepsi? party soda!?!? pepsi max
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? vild utekväll!!!!! = mycket knöll
8. Pengar eller lycka? pengar, då kan man köpa sex = lycklig
9. morgon eller kvällsmänniska? hör och häpna, jag lever både på morgonen och på kvällen *tOZZi dELFINo*
10. MSN eller mobil? internet då!?

10 "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? har aldrig behövt rymma hemifrån
2. Brutit ett ben? ska vara tungbenet då
3. Gjort nåt du ångrar? varför skulle jag ångra? heter linus
4. Blivit arresterad? töntig fråga
5. Ljugit för någon du tycker om? har inga känslor
6. Ätit en hel tårta? att jag har
7. Blivit påkommen naken av någon okänd? ska vara då jag har cybersex då
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? jaaaaaaaaaa
9. Gråtit när ett husdjur dog? jaaa, marsvinet jordan
10. Velat försvinna? varför skulle jag vilja försvinna? heter linus

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? brittan
2. Telefonsamtalet du fick? mandiz
3. Personen du va med? mama,papa,broe
4. Gick på bio med? gills kändispremiärer?
5. Personen du fick sms av? buttriz
6. Du va i en bil med? broe
7. Roligaste händelse? när jag hade rätt på vem vill bli miljonär men ingen annan!?
8. Du kysste? svarade inte jag mamma på någon sån fråga nyss?
9. Du tillbringade natten med? dosan
10. Snyggingen? alltid linus

1 kommentarer:

rossi sa...

hahahah men daaah linus!!!