nattinlägg

söndag 16 december 2007

ey fatson

här sitter jag, ensam i mitt slag
bara jag är hemma, så jag slipper dilemma
jag chattar en massa, och har ingen tid att passa
jag är ju perfekt, men det ligger inte i min släkt
jag dricker en cider, och som allt glider
jag skulle varit full, om det inte var för allt mull
förut var jag smal, men ack så banal
där kunde jag rimmat på anal, men jag bytte kanal
som jag sagt är jag tragisk, men min ätarförmåga är rätt så magisk
ty mat jag gillar, alla sorters sillar
imorgon kommer min mor och far hem, dags att torka bort allt fylleslem
ne det där var ett skoj, men ena min mungipa är rätt så loj
tack för mig, men jag skrev det inte för dig
förresten har jag köpt en ny tröja, nu ska jag byta blöja!!!

neee. nu ljög jag allt. det ska jag inte. däremot såg jag rossi förut... min enda kommentar var:
alla dessa kurvor, och jag som inte har några bromsar. förlåt fellows, men det bara slank ur mig... den kvinnan. jag säger bara: fet har fått en synonym och den är åztråzie.

adjöken mina pupper, nu ska jag dela in er i grupper!

1 kommentarer:

rossi sa...

OCH DU SOM TILLOCHMED SA ATT JAG SÅG SMAL UT I TRÖJAN:( där ljög du allt!!