hopplösa liv

fredag 7 december 2007

HEJ DEAR DIARY

det är en mycket upprörd limpiz som skriver blogg just i detta nu, i kontoret/gästrummet på travbanevägen 10, i bergsåker, i sundsvall, i sWÄDEn i äckliga jävla köttuniversum!!!!!!!!!! NU ÄR JAG HUNDRA PROCENT SERIÖS. detta är verkligen år 2007s sämsta dag. 7:e december skall raderas från historien. jag skiter i att jag fick en kommentar och att det var idolfinal (FÖR DEN VAR HELT JÄVLA VÄRDELÖS! utom de minutrar älskade amanda jenssen var på scen) (okej, radera dygnets timmar efter mitt förra inlägg. kommentaren kändes ändå rättså viktig). GAAAH VAD SVAMLAR JAG I???!!! jag har tappat tron på mänskligheten. totalt. tOTALLy för att vara lite internationell.
jag har startat en klubb från och med nu: förbjud-den-köttiga-datanacken-marie-visas-i-tv-och-höras!!! MITT LIV GÅR HÄR OCH MED UNDER. det finns ingen rättvisa i världen. speciellt inte i sverige ikväll. nu ska jag äta fetaost och dricka pepsi max och glömma den tragiska värld vi lever i.

PÅ ÅTERSEENDE! /lessen limpiz :(

ps. sno inte bilden. den är knäppt på amandas och min fritid ds.

1 kommentarer:

Anonym sa...

om du tycker amanda var bäst borde du skaffa en hörapparat=)