leave leon alone

torsdag 27 december 2007

ey biatches

här sitter jag. nöjd över livet. lite bajsis, men sånt får man ta. befinner mig i östra delen av vårat hus. i mitt rum. FATTAR NI??? jag sitter vid datorn i mitt rum!!!!! revolution!!!!!!!!! nu låter det som att jag är en stenåldersmänniska... å de é jag också! en riktig neandertalare... dock kommer jag inte alltid att befinna mig här när jag sitter vid datorn... jag har snott rickies dator för en dag. men men, drömma kan man alltid!!!!! ooops, nu kom det lite dreggel här. he-he-he

jaja, nu ska ni få se min och systers konversation på msn... detta är inget att leka med. vi är så känsliga och ömma då vi pratar med varandra :') detta är kärlek det

Jane säger:
Leon har ont i rumpan, stackarn

limpan säger:
hahahahahaha

Jane säger:
han började gallskrika att han bajsat å grinade som aldrig förr

limpan säger:
förstår det...

limpan säger:
stackarn

limpan säger:
han åt ju väldigt stark mat igår

Jane säger:
så vi skulle byta å jag lovar det satt fast en stor bit som en golfboll i öppningen ajaja

Jane säger:
var tvungen att hjälpa honom med tops, han skrek som en stucken gris.... det kom massor som satt fast i kanalen

Jane säger:
stackarn

limpan säger:
hahahaha... förlåt att jag skrattar. men låter lite roligt

Jane säger:
du är inte känslig va

limpan säger:
hahahaha... uscha

limpan säger:
skulle jag aldrig klarat av kan jag lova

Jane säger:
jag fick panik där ett tag innan jag kom på vad jag skulle använda för att gröpa ur med, alltså hans öppning var vidgad till minst 4 cm, jag skulle också ha skrikit som en galning, ajajaj

Jane säger:
som att dra ut fyra gofbollar i rad, inte kul alltså

limpan säger:
hahahaha uuuuuuusch

Jane säger:
jaja, nog om bajs nu

HASTA LA VISTA ALLA BAJSAR

1 kommentarer:

Anonym sa...

men bläääää, era bajsisar :D