till rosanna

torsdag 27 december 2007

eftersom rosanna scharin använder sig av en väldigt dålig bloggsida går det inte att kommentera för tillfället. just i rosannas fall spelar det nog inte sådan stor roll eftersom det är ytterst sällan hon får kommentarer. men här kommer för ovanlighetens skull en:

"eftersom enda risken att du får kommentarer är av mig så ska jag kommentera. hur kan du vara 1.62 cm men ändå längre än mig? jag är iaf runt 170 cm. och om jag räknar rätt så är jag omkring 168.38 cm längre än dig då. och om du nu vore (hela) 162 cm, hur kan du då vara längre än mig??? tar hänsyn till dina felskrivningar som sker väldigt ofta."

1 kommentarer:

rossi sa...

haha men daaah linus! carro kunde kommentera men inte du? alltså är dit din computer det är fel på! plus att du SER mindre ut än mig =)