ett samtal

tisdag 25 december 2007

nyss har jag mottaget ett samtal från fjärran. ett land lååångt härifrån. ett samtal som fick mina tårkanaler att tömmas... ett samtal från VERIZEN!!!!! åååh :') min lilla flicka på andra sidan atlanten! man blir så stolt över henne när hon säger "stop it" som om hon vore värsta amerikanen. det är nästan som om hon skulle kunna vara med i en hollywoodfilm med bond och gänget. DET ÄR MIN FLICKA DET. min flicka som jag lekt doktor med i mina unga dar. vi har till och med en bebi tillsammans. VÅRAN BEBIS!!!! den gick vi troget ut och gick med i en veckas tid. då de stod på campingen. åååh. vad vi skötte om den. min flicka som alltid varit lika fet och ful som mig! DET ÄR MIN FLICKA DET. vi har ätit lera, pussas (kanske till å med någon med tungeeen = serious shit!), grinat och trotsat alla!!!!! vi är sannerligen ett maka par vi.

annars så ligger läget till såhär:
det var jul igår om någon missat det.
jag har fått finnar.
jag har druckit vin med mina föräldrar.
veronicas skitungar hon bor med trodde jag hade peruk.
veronica pratar flytande amerikanska.
jag lyssnar på no one på repeat.
jag har skaffat en bilddagboken men vet inte om jag vågar ta steget och använda den... mitt namn var ju upptaget.

nu ska jag dricka vin och vara obstinat!!!!!! det är helt enkelt jag

kizzez darlingz

0 kommentarer: