tRENDy

söndag 30 december 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, det gjorde jag nog


2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inte nåra *tOZZi bOy*


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
hoppas jag inte. inga ska få va lyckliga!!!!


4. Dog någon som stod dig nära?
ännu är året inte slut, kanske jag ska gå och dö snart va!!!!


5. Vilka länder besökte du?
bulgarien och timrå (JA, det är ett eget land)


6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
mer mutta då


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8... nånting?? hahaha. kommer inte ens ihåg det. JOOO!!! 8 maj


8. Vad var din största framgång 2007?
har en känd fashionblogg om ni inte märker det!?


9. Största misstaget?
misstag är till för att göras... av andra. mohahaha


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, förkyld hela jävla tiden


11. Bästa köpet?
skulle listan varit gjord för år 2006 hade jag satt FJÄLLRÄVEN DUNJACKAN eftersom den ger status... men nu... mhm, godis. måste ju växa i dunjackan!?


12. Vad spenderade du mest pengar på?
vänta, ska kolla på årsredovisningen! OOOOPS. på venuella


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja. berga gjorde mig glad



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
sean kingston - BEAUTIFUL GIRLS!!!!!!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
glad såklart, men framförallt snygg


16. Vad önskar du att du gjort mer?
partat!?


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
aaah. synts


18. Hur tillbringade du julen?
hemma med mamma, pappa och bror. framåttillbaks till syster, med bror, sofie, mamma, pappa, leon, andreas och syster då


19. Blev du kär i år?
ja, tänka sig


20. Hur många one night stands?
supermånga!!!!!!


21. Favoritprogram på TV?
prison break


23. Bästa boken du läste i år?
snabba cash. men den har jag inte läst ut


24. Största musikaliska upptäckten?
hur snyggt det låter när jag sjunger this love och är förkyld


25. Något du önskade dig och fick?
yes, en halsduk från h&m för 149 kr


26. Något du önskade dig men inte fick?
victoria beckham, vi har haft en struligt förhållande iår :( men nya tag till nästa år hjärtat!


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
hahaha. jag kommer inte ihåg... MITT LIV ÄR VÄRDELÖST


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja, slippa allt jävla trams med en flicka


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mysig


31. Vad fick dig att må bra?
Vänner och familjen


32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Jude Law eller Anders Wendin


33. Vem saknade du?
veriz jättemycket :(


34. De bästa nya människorna du träffade?
spegelbilder en massa

1 kommentarer:

Anonym sa...

24. Största musikaliska upptäckten?
hur snyggt det låter när jag sjunger this love och är förkyld

det värsta är ju att du är seriös också.. :P