Först till kvarn...

måndag 1 september 2008

Hola amigos!

Idag har jag sagt upp lite tillvalstjänster som jag hade på Telia. Det börjar närma sig nu alltså... Abonnemanget går inte ut förrän den 14 november, så tills dess får jag vänta med det. Annars har jag varit ute och käkat med min far och bror på Charm idag. Sen tog min bror och jag varsin islatte på Barista. Hehehe... WOW! Coolt. Just ja... Innan jag åt med pappa och Rickie var jag på skolan. Gick på matten med min blivande klass. Klassen verkar bra!

Shit... Jag har fortfarande svårt för det här med stora bokstäver i början av meningarna när man skriver blogg. Det går inte riktigt ihop. Men stiligt blir det!

Har nog avklarat skolan nu också känns det som. Tror inte att det blir nå mer för mig. Eller på onsdag ska jag gå på svenskan med min mentor och min klass... Sen är det adjökens frökens!

Imorgon ska jag börja kolla på vad jag ska ha med mig till Spanien. Måste ju börja förbereda mig inför flytten nu. Eller ja... Ska för det första städa på mitt rum så man ser vad som finns att ta med sig i huvudtaget. Ja... Då förstår ni hur mitt rum är nu. Ett enda kaos. Men det ska nog fixa sig. Vad mer ska jag göra imorgon? Juste ja! Amanda ska kapa huvudet på mig och min broder. Så ser det ut just nu. Vi får väl se vad dagen har att bjuda på imorgon.

Jag ska nu lägga till så att folk får ett mail när jag uppdaterar bloggen. Det går tydligen bara att göra så att 20 stycken kan få det? Och eftersom min blogg är så populär. Hehehe... Så... FÖRST TILL KVARN!

Hasta pronto!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill! :D