Utgång

lördag 27 september 2008

Nu har jag insett att jag har det väldigt bra hemma i Sverige. Tro inte att jag misstrivs här nu eller något sånt. Syftar på en sådan enkel sak som när man duschar. Hemma har jag ingen att ta hänsyn till när det gäller badrummet. Jag duschar, spelar hög musik (oavsett tidpunkt), tar tid på mig osv. Här uppehöll Nerea badrummet i 2 timmar! Kors i taket. Jag som är van att kunna fixa mig när jag vill, var jag vill och hur jag vill. Men men... Vad spelar det för roll? Har hunnit och duschat ändå OCH suttit vid datorn. Det är lite utav en peppad Linus som skriver just nu. En Linus som ska UT ikväll :-D Första gången här i Spanien som sagt. De kommer och hämtar mig 23.30. När jag kommer hem har jag ingen aning. Imorgon ska jag i alla fall vara i El Altet klockan 11.00 för att förbereda paellan. Får väl se. María Isabel frågade om jag inte skulle åka direkt dit istället. Halvt på skämt, halvt på allvar. Hehe...

Nu har jag i alla fall börjat min uppladdning av foton. Börjar med att lägga upp bilderna på Facebook. För varje gång jag lägger upp ett nytt album kommer länkar till albumena upp här. Ni behöver inte bli medlem och det är bara att klippa på fotona så blir de större.

Just ja! Tydligen kom man inte in på diskoteken här med "zapatillas", dvs. gympaskor. Alltså sådana som är fina såsom Fred Perry osv. Jag har inte med mig några finskor. Har med mig ett par svarta tygskor som är diskreta så jag hoppas på att det funkar... Det löser nog sig! Så pappa, när du kommer ner ska du ta med dig mina svarta finskor.

Lägger upp länkar till album imorgon eller till veckan! Nu är det dags att käka innan jag drar iväg. Hasta luego!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hola!

Fiesta, vad kul. Hoppas du hade det jätteroligt. Vad bra att du får vara med å förbereda paella för då kanske du kan bjuda på det när du kommer hem ;) du vet ju hur mycket jag ÄLSKAR det =D

Besos