Ännu en skoldag + FÖRKLARING FOTON

måndag 29 september 2008

Hey!

Så har ännu en skoldag passerat. Började morgonen med Historia, dvs. den sämsta start som går att få på en skolvecka. Idag på historian babblade ju Ramona på som vanligt. Då läste jag ett papper som vi fått AV HENNE. Då slutade hon prata och sa "sover du?", självklart svarade jag "nej" eftersom jag inte sov. Då sa hon "säg inte att du inte sover för du hade ögona stängda och då sover man" osv. Kan inte säga det tillräckligt många gånger... JAG AVSKYR NA. Av hela mitt hjärta avskyr jag henne. Det känns så skönt att skriva det. Hade jag kunnat språket helt och hållet hade jag dömt ut henne, men det kan man ju icke sa nicke. Puh. Ska försöka gå på andra lektioner då vi har historia, jag utvecklas ändå inget där. Som förra lektionen vi hade med henne. Då hade en tjej varit hos doktorn, och hade till och med med sig en lapp från doktorn med underskrift av läkaren, hennes namn, datum, tidpunkt osv. Då säger Ramona att "det inte är en giltig lapp för han har inte skrivit med ord att hon varit där" MEN PUCKO! Hon är verkligen dum på riktigt. Jag vet att det låter helt otroligt, men det är precis som jag säger.

Idag hann jag också att kissa på lunchrasten (30 min och ALLA ska verkligen på toaletten). Vilket lyx! Efter skolan presenterade Manu mig för den norska killen som går i hans klass. Han hette någonting som spanjorer inte kan uttala (allt är inte så lätt att uttala för de). Han verkade lite vilsen och pratar tydligen inte alls mycket spanska. Jaja, utbytte några ord med honom, sedan gick jag hem. Det finns tydligen en tyska på vår skola också, men henne har jag inte sett susen av.

Om ni läste inlägget sedan jag var ute så vet ni att jag begav mig hem vid 05-tiden på morgonen. Jag tyckte att det var sent och undrade vad min familj skulle säga. Men igår frågade jag vart Nerea sov natten som var, då hade hon sovit hemma. Då blev jag förvånad och sa "jaha, jag såg henne inte", "nej, hon kom hem 10.30 på morgonen". Hahaha! Hon festade alltså till halv elva på morgonen? Hon gick också ut några timmar innan mig. Haha, galet.

Jaja, nog om tomt prat. Jag har nu lagt ut alla bilder jag knäppt hittills på
Facebook. För de som inte har Facebook har jag lagt till en rubrik här till
höger under förklaring av vem jag är. Där klickar ni helt enkelt på länkarna och
kollar på bilderna. För att få bilderna större klickar ni bara på de. Ni
behöver INTE bli medlem. Rubrikerna förklarar någorlunda vad det är för bilder
ni ska kolla på. Förstår ni inte får ni fråga någon yngre.


Bueno, nu har jag inget mer att säga. Vi hörs!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hihihi, förlåt att jag skrattar men jag kan verkligen se mig dig då du såååååå gärna vill idiotförklara din lärare, hihihihi.

Besos