Karta

lördag 27 september 2008

Igår var jag i El Altet och köpte mat till söndagen. Då är det Las Paellas där. Var ett helt gäng. Efter att vi köpt mat käkade vi på en pizzarestaurang. Kollade också på fotboll i en gympasal med läktare. Tror det kallas Fútbito och Fútsala. Jaja. Det var i alla fall femmanna. Som vanligt då det gäller sporter var spanjorerna galna. Haha. De skrek och höll på utav bara den. Spelarna började till och med bråka. Haha... Åkte hem vid 00.30 med en kompis pappa.

Ikväll ska vi till Elche och fira en kompis pojkvän. Ska blir roligt! Några kompisar kommer och hämtar mig vid 23.30 eller 24.00. Så sent åker man till festen här. Jag ska ta med mig kameran och knäppa lite kort. Återkommer med rapport. Och jag LOVAR! Jag ska fixa så jag lägger ut bilder någonstans. Har en massa bilder ju.

Tills dess får ni nöja er med en karta över Torrellano. "Hela" Torrellano är inte med. Inte för att det är stort. Haha... Enjoy! (klicka på bilden så blir den större)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser Linus! :)
låter som om att du har det väldigt bra :)