Incheckad

måndag 8 september 2008

Okej. Allt löste sig med incheckningen. Jag till och med slapp betala det extra bagaget jag hade. Ibland ska man ha tur också!

Har träffat Evelina en snabbis, fast hon är på Terminal 5, så jag vet inte om vi kommer att ses något mer. Hon skulle ringa när hon väl var inne efter incheckningen av bagaget. Men hennes flyg går inte förrän någon gång vid 08-tiden och jag lär väl ska gå ombord snart.

Nästa gång jag skriver är jag i Alicante. Där är det 26 grader när jag landar. Ska tänka på er då... I kalla Sverige! Hehehe...

Mamma! Vet du vad VI har glömt? Tuggummi! Du som alltid brukar proppa på en sånt så man inte får lock för öronen. Hahaha, nu ska jag gå och handla det! Och nu öppnade en Tax Free butik bakom mig? Får man handla på Tax Free när man reser inom EU? Jaja, lika bra att testa!

Hörs!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hola Linus! Hoppas du kommit fram och inte har allt för ont i käkarna efter allt tuggummituggande... P&K