Stora bokstäver och annat trams

söndag 31 augusti 2008

Hey

Det är en mycket sliten Linus som skriver just nu... En Linus som ska ha mattelektion imorgon med sin blivande klass. Hehehe, myyys. Och som ska gå till Telia och säga upp abonnemanget. Och som ska köpa tofflor. Och som vill äta lunch med pappsen och Rickie imorgon. En Linus som jobbade till 00.30 inatt och klev upp 08.00 imorse och dömde tre fotbollsmatcher. En Linus som faktiskt åkte och kikade på sin brors match direkt efter. En Linus som var på Donken vid järnvägen men de hade inte Kaffecool så han var tvungen att åka till Birsta för att få sig en. En Linus som har åkt bil med Elin som nyss tagit körkort. Helt enkelt en sliten Linus.

Jag vet inte om jag sagt det men jag har införskaffat mig en ny digitalkamera samt en ny extern hårddisk.

Imorgon är det förhoppningsvis min sista dag på skolan innan jag åker. Är så trött och le allt sånt nu så... Usch. Första gången på länge jag skriver med stor bokstav och sånt. Vill bara spy på det. Men men, snart ska ju ni gamlingar (ja, det är ni det hela tjocka släkten) läsa denna blogg och då är det dags man skärper till sig. Det blir ju svårt att läsa om man inte har stora bokstäver i början av meningarna. Hehehe...

Nej, nu ska den slita Linusen dejta Johanna Blund. Eller tja... Innan det ska han flytta alla kläder från sängen. Ojojoj... Jag har mycket att göra innan jag åker till Spanien. Det är i alla fall en sak som är säker det.

0 kommentarer: