mama mia!

tisdag 19 augusti 2008

hey allaaa!

hur mås det? MED MIG MÅS DET FINT MINSANN. igår och idag har jag gjort goda gärningar må ni tro. jag har kontaktat la familia en españa. jag ringde till och med dom. iofs svarade dom inte. ahahah. men inte stoppade det mig inte! då skrev man ett sms. och dom svarade! så nu är det klart. har till och med bokat biljett! den 8 september åker jag. och det är inte långt till dess inte. men lovely classmates, ska gå med er ett tag så ni vet!

just nu sitter jag i receptionen all alone. det är så fridfullt. hehehe

imorgon ska personalen här på berga ha thaikväll! funderar på att sluta äta nu så man kan äta mycket imorgon. DET VORE NÅGOT DET! mMmmmM

ååååh!!! nu sa elli något som jag helst av allt bara vill glömma. den där elli säger mycket hon. konstiga saker... mhm. fast vi tänker då väldigt lika ändå. hårbenen! elli, tänk att sitta där på madridträffen och gnugga benen mot...... hehehe, det vore något det.

nej, nu har jag tappat inspirationen och kommit av mig helt sedan elli sa det där. jahapp, eran förlust mina kära läsare

0 kommentarer: