hur det känns att vara snygg

lördag 16 augusti 2008

åh hej mina pingvinos

nu när jag kom in på denna sida hade dom gjort om layouten... wow. allt blir så modernt nuförtiden. till och med facebook. hehehe. jag älskar facebook. känner mig så vuxen. egentligen vill jag har lunar, men alla mina vänner har övergett det stället och gått över till facebook. och man är ju bara en i mängden... grupptryck...

idag känner jag för att köra en dagens!

dagens humör: zzzuprise!!! HAPPY
dagens frisyr: hehe... vattenkammat
dagens klädsel: vita shorts, moulihood
dagens borde: kanske ta kontakt med spanskfamiljeeeen
dagens planer: jobba till tre, hem, kanske utgång??
dagens vill ha: hehehe... alla klockor jag tjatat till mig av goshelsing
dagens längtan: tills klockorna kommer? :D
dagens beroende: kaffe
dagens tråkigaste: donno. kasnke jobb? fast det är inte tråkigt egentligen
dagens personer: återstår att se. kanske någon tösabit ikväll? ahahahh
dagens irritation: nadaaa. eller jo, gamlingarna som stod och skulle checka ut klockan sju imorse. SUCK
dagens händelse: återstår att seee
dagens köp: mhm... gårddagens fåre bli. väska, strumpor, armband (MANLY, hehehe), boook!
dagens låt: nåt med westlife. blir aldrig less på boysen!!
dagens vän: må vara rosanna
dagens saknad: saknar min familj i förskott så slipper jag sakna dom så mycket i spanien... men för tillfället är det kanske koppen?
dagens onyttiga: karra
dagens dryck: coffee och ikväll cider&vin
dagens middag: no idea
dagens bästa: måste vara mitt utseende
dagens sämsta: hungrig, kanske ska ta och beställa mat??
dagens babe: limpan!

nej, nu ska jag formatera lite dusch- och toalettkort och bunta tidningar som förövrigt är det tråkigaste som finns.
kizzez

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hahah westlife ;) jävla nörd! ;)
förresten jobbar jag med värdepost på postterminalen :P