viiiiiva españa

onsdag 6 augusti 2008

hola mis amigos

nu har man pratat lite spanska i en dag och en morgon. så nu kommer jag inte ihåg svenska! så liksom grammatiken vara liten svår nu cuando he hablado spanska.

det är två små stjärtegullsfamiljer som bor här på campingen. de står på en enplats utan el och betalar för tältplats. hehehe, undra hur bra jag informerade dem vid incheckningen. hehehe

jag har fortfarande inte fått svar från mi familia i spanien. det var cirkus två veckor sedan jag skickade det nu satt... kanske ska ta och börja bli orolig? äh, de tänker säkert "mañana". typiskt spanjorer. de ska ju tänka "LINUS, HOY". om jag ändå fick bestämma...

tänk att jag alltid ska bestämma. HELA TIN ska jag bestämma. det är bara en massa bestämma, bestämma och bestämma. är det ett skolarbete ska JAG bestämma. hehehe, när man tänker på saken är det rätt så tur ändå... tänk om det inte var jag som bestämde. hemska tanke. hur skulle då allt i min omgivning vara?

ååååh. det är inge folk här på berga nu. nu ska jag ta mig en kopp kaffe, hej så länge

0 kommentarer: