hola

tisdag 26 augusti 2008

hey!

imorgon är det skolstart här i sundsvall, och jag har ju som sagt blivit sjuk. men men... ska pinna upp till skolan imorgon ändå. vad gör man inte för sina kära klazzizar?

i lördags hade jag galej här hemma. det blev en okej kväll. hade riktigt roligt där ett tag. sen dagen efter var det match som stod på schemat. hehehe, vi hoppar resultatet. efter det var det hem igen, då var man bra trött. och imorse när man klev upp var man sjuk. livet här i norrland är hårt. verkligen.

jaaahap. det var gott med taccos. var längesen jag åt taccos innan idag, och både gångerna var hos rosanna. hehehe, OPS

jaja, nu ropar mina sängloppor på mig. kanske dags att pallra sig dit. men först alltid en dusch, inte lukta usch stå högt i kurs, för det är GLASSSSIIIIIGT

0 kommentarer: