jak e suk

måndag 25 augusti 2008

heeeej piggvinos
det ska egentligen stå pingvinoz där uppe men är så förkyld att jag inte kan säga det... åååh, mig är det så synd om.

ikväll ska jag ut till berga och äta taccos med bror och pappa. mammisen hade plugg så hon får bli hemma. när jag är i berga ska alla få klappa klappa mig på lillhuvvet och ge mig lite uppmuntran. själv har jag gått hemma hela dagen och klappat mig på lillhuvvet och sagt "du är ssså duktig linus att du klarar dig själv när du är suuk"

nej, det ska sitta fint med mat i kistan nu alltså. imorgon börjar skolan här hemma och då ska jag förhoppningsvis dit. men orkar ju inte om jag ska hålla på att vara sjuk inte. undra om jag har feber. jaja, vad spelar det för roll om hundra år?

nu är en massa kompisar utomlands ocksåå... men jag åker snart jag också. FÖR ETT ÅR TILL OCH MED. gud vad jag ska mysa i solen då och göra alla avundsjuka. mMmmmM!

för att härma min klasssssis c ya wouldn't wanna be ya

0 kommentarer: