yo no soy marinero

onsdag 13 augusti 2008


tozzi delfinos!

hur mår alla mina små delfiner där ute? åååh. det är så hjärteskärande att jag får så många kommentarer. tyvärr har jag inte tid att svara på alla, men i promise tänker på er ändå. eller... hehehe

idag ringde leon och väckte mig. sedan har jag varit på drakborgen, handlat, sovit och till sist fikat med the old gang på waynes för att avsluta det hela med en raggartur till donken. sen åt vi hallon i min botaniska trädgård. jenny råkade trampa sönder en planta för 23 000 kronor. hon trodde det skulle göra något. men inte då. här sitter det inte i cashen inte!

ahahaha!!! GUD VAD TRÅKIG JAG ÄR NU. snart ska denna blogg bli seriös. då ska den handla om mitt liv i spanien osv :') ska bli en massor av bilder osv.

förresten! jag trodde ju min spanska värdfamilj hade börjat ångra sig nu eftersom de inte svarat på ett brev jag skickade för tre veckor sedan. men igår hände det! min värdsyster addade mig på msn. åååh. lillhjärtat pirrade idag då jag pratade med henne. det sa bara klick. eller... hehe. hon sa att de inte hade svarat för att deras internet krajat. är det en godtagbar ursäkt för att inte svara limpan? ytterst tveksamt

nu ska jag bjuppa på lite bilder sen gotland con amanda. åååh, småhuvvena våra är så fina




0 kommentarer: