p.i.m.p

tisdag 1 april 2008

bloggtorkan är över!!!

okey. dessa två dagar då det inte funkat att uppdatera har kanske varit de värsta i mitt liv!?!! mina småfingrar har bara längtat efter att få spatsera över tangentbordet. nu gör dom det... ååååh, dom är som kossor på grönbete. dvs. feta och galna :') neeerå... nu ska vi inte vara sån. dom är bedårande. jag har ju lärt mig på mitt estetiska val, som förövrigt är dans, att säga det man är bra på! man ska alltid jobba på saker... inget är dåligt... man kan bara vara missnöjd. jajaaaa. nog om skit. blogspot är så proffsigt att det inte ens varit uppehåll!!!! jag ville bara göra som alla andra, beklaga mig över hur dåligt bloggen fungerar, på att plattformen inte ens har bytts ut, skriva någon käck kommentar om blondinbella och få uppmärksamhet!!! för det är allt jag begär. en gnutta uppmärksamhet!!!

jahaaa. idag har jag haft ont i gosmagen. släppte väl en och annan fis. men vad gör det om hundra år?? det ska nog börja bli min kommentar... "liksom vad gör det om hundra år?"

idag har jag haft mina girlpanties... de satt som pricken över i:t.

ja, vad händer annars då? vi har kanske tuuusen miljarder saker att göra i skolan. imorgon har vi miniprov (men det är inte mini!!!) och på torsdag har vi två stoooooora prov. ett i aktiekunskap och ett engelskaprov. engelskaprovet känns som det största provet jag någonsin gjort. men så har vi ju inte haft nåt prov i engelska tidigare. fattar inte varför vissa lärare inte kan plaaaanera!? lärare är ungefär lika duktiga på att planera som dom som går med kosshörlurar är coola = SKITDÅÅÅÅLIGA! annat äre med mig och mina möten, de är planerade in i minsta detalj. and i do it for freee!!! fast det gör jag för det mesta... och även för med de flesta. men det hör inte hit.

jaja, i alla fall. vad tycks om musiken på min blogg? visst är det coolt? lite sådär pimp bah. nu sitter man och lyssnar på radio hip hop. hehehe... vet inte riktigt vad jag tycker ja... känner mig cool i alla fall och det är det absolut viktigaste. det enda som saknas är ett par koss-hörlurar.

näää, detta håller inte. plugget kallar

ciao bello

0 kommentarer: