en underbar värld

torsdag 3 april 2008

hello there people!

sitter och kollar på timrå - hv71 med min brorsa called rickie. det är mycket roligt att se. timrå ligger under. dagen på skolan har varit en riktig mördardag. haft två prov, inte lätta heller. engelsk litteratur = sämst, och aktiekunskap. massa nyckeltalsberäkningar osv. men det kändes i alla fall bra på aktiekunskapen. engelskan var det väl dessvärre med... men klarar det borde jag. annars... ja, annars pinkar jag på carl magnus *mOgeT*

annars så har jag möte imorgon. känns som det var längesen nu... därför kommer morgondagens möte vara i femtioelva år. plus att vi ska ha två "gäster". en från kommunhuset och en vikare för lars. lär ju ska ta ett tag innan de går igenom sina saker. sen ska jag stanna med vikarien för elevdemokrati... hon ska diskutera med mig, jaaaaa det var väl bra.

det enda som inte är bra just nu är att lars inte rapporterat mitt betyg sen gått och blivit sjukskriven!? vad tänker han med!!!! jag måste ha mitt mvg där MÅSTEEEE

förresten, varför säger man alltid femtioelva??? för visst gör man det? eller? ne.. ok..

jaaa, så snart rickie pratat klart med hans tjej så ska jag be om telefonen och få prata med henne. he-he-he!!! det är på riktigt. alltid när jag ringer till honom i gävle så surrar jag med henne. det är minsann en trevlig prick det där må ni tro! på lördag ska jag till hennes familj med min familj. tror faktiskt att det är en av våra bästa "familje-kompisar" hahaha... gud vad mobbat, HERREGUD

jaja, nu ska jag gå och pussa på min mormor lite. ska förresten skjutsa hem henne ikväll. gosmormor, VÄRLDENS BÄSTA MORMOR. bättre än alla eras. aaaaaHAHAHahhahA

kizzez mina tozzi delfinoz.
ps.
imorgon ska jag göra er ledsna. hehehe, och mig glad.
ds.
HahHAhahahHAha!!!! varför skriver man ps och dsss!?!! hahahahaHAHa
men just ja! idag efter skolan så fipplade jag med min mp3, då jag och jenny precis skiljts åt... så skriver jenny något så jag tittar upp. då har hon gått och surrat med mig även fast vi skiljts... jättekonstig tjej. det hela slutade med att hon gick baklänges och gick rakt in i något gäng turkar. AhahAHHA!
okey, nu skrev jag kizzez för flera kilometer sen. hejdå

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha! ursäkta mig då ;) du som är döööv! :D