dear diary

tisdag 8 april 2008

MHM. ok. kan meddela att det har snöat i sundsvall nu. FAAAN! all snö var ju i princip borta. NÄÄÄÄÄÄ, men då öser vi på med lite extra.

är så stolt över min näbbmus jenny som har börjat hålla sig vaken nu på nätterna. den tjejen gör mig aldrig besviken. förutom då hon missar bussen på mornarna och aldrig kommer i tid... men vad gör det om hundra år?? ja, vem vet... det kanske inte gör något om hundra år, men om 20... för då blir jenny sparkad från Flying Saucer's AB för att hon aldrig passar tiderna. hon måste ju köra de flygande tefatena i tid... hihihihi

åh vad jag känner mig bra nu. undra om jag kommer känna mig lika bra när jag har gjort mitt psykologiprov imorgon. äh, vad gör det om hundra år...

imorgon är jag pluggfri!!!! funderar på att höra vad min vän koppen ska göra. om hon har något för sig så kanske mina väninnor jenny och victoria vill fika. lägg märke till vad många killkompisar jag har. hehehe

nu ska jag ta en liten bloggrunda bland alla fashionistas innan jag ska plugga lite psykologi, sen sova. imorgon är det en speciell dag. då fyller min bror år...

*kramiz*

0 kommentarer: