here it comes.....

fredag 4 april 2008

JAG SKA TILL SPANIEN

I'M GOING TO SPAIN

VOY A IR A ESPAÑA

woooow! känns skitfränt

så nu ska jag liksom... spendera ett år i spanien. utan mina föräldrar. utan min släkt. utan mina kompisar. utan min klass. vaaaaa. helt sjukt. men faaan vad roligt!!! kommer bli skitgutt

jaaaa, vilken suprize. känns som ni har fått eran dos av linus today... mycket att smälta va!!!? jag kan säga att jag har nog aldrig varit så glad som när jag fick det där beskedet... hahaha, jag seriöst hoppade och skrek... jag var nog lika cool som dom med koss-hörlurar.

tänk...

okey, nu vill jag bara veta var i spanien jag hamnar och vilken familj jag blir placerad i. MAAAHAAH.

TÄÄÄÄNK!!!!

happy kizzez

4 kommentarer:

Anonym sa...

DUMMA DUMMA. kommer sakna dig som en tok då du åker, men kul för dig!

Anonym sa...

Glad för din skull, men grymt tråkigt för oss andra:( buhu!

Anonym sa...

MEN LINUS DÅ!!! fan vad kul :D när åker du? :D

Anonym sa...

Vad roligt kisen!! Vilken skola och vart i spain?? MEn varför åker du i treeean???