psyko

tisdag 8 april 2008

hej lysmaskar

just nu kan jag berätta att jag borde plugga psykologi. men så är ej fallet, och kommer inte bli för den delen heller...

idag pratade jag med rektor tommy. så nu är det nästintill klappat och klart vilken klass jag ska gå i när jag kommer hem. känns så bra att ha en fin kontakt med rektorn på skolan. så sedan kommer jag la gå med caroline och compani. det kommer bli greeeeat!

kan berätta att idag när jag träffade tommy i korridoren så sa jag att jag skulle flirta med han lite senare, då sa johanna att han var som min morfar :') han kan bli min plastmorfar eftersom jag inte har någon... eller i himlen har jag ju en. men det räknas ändå inte. åååh, nu fick jag dåligt samvete. lillmoffis där uppe you know i love you too!

dricker faktiskt kaffe nu. allt för att få lite mer vuxenpoäng. ååååh just ja!!! förut sov jag i nån timme... jag kommer inte kunna sova inatt. fast det är ändå bra, då städar jag rummet och så... om ni ville veta liksom!?

neeej, min blogg har blivit någon slags dagbok. precis det den inte ska vara!!! iofs är mitt liv ganska intressant, så det kan ju vara roligt att veta... eller??

hIhIhhhIhiI. imorgon har jag prov sen så äre uppehåll i plugget i en vecka. så har min vardag blivit. jag liksom ser fram emot att få ett prov överstökat, för sen är det en vecka tills nästa grej. inte som det var i ettan. då var jag en studiemotiverad kille som kämpade.

jahaaaa....... nu ringde per-erik. världens snällaste. han har varit i england och hälsat på svennis. bodde i nån svit osv. less man blir. när ska jag få följa med!?!? jag har faktiskt blivit lovad en plats någon gång... men vet ni? att då jag åkte på språkresa fick jag en hälsning från svennis där det stod "Lycka till i England Linus! Svennis" med autograf och allt. shit!!! nu vet jag inte var jag har det kortet. jajaaa, man har väl tappat bort det också.

ihelgen har jag redan planer... i alla fall för fredag eftermiddag/kväll och förmodligen på lördagkväll/natt också. då blire amelia :') goooosen

kizzez

0 kommentarer: