justin singing you and me för att lugna mitt hjärta

söndag 6 april 2008

hello fettoz

har precis avreagerat mig lite på johäna b. hon visste inte vad en av våra lärare hette och jag skulle skicka mail till henne. men nu känns allt bra i mysmagen och jag kan gott leva vidare. men jag har fortfarande inte fått iväg det där jävla mailet.

igår var jag ju hos soffan med familj. det var mycket roligt. fick två trisslotter och en mössa. det värmde i lillhjärtat mitt.

HAHA. nu besvarade johanna mitt sms som innehöll snälla tyst sluta skicka.

och du med, du rubbar min skönhetssömn. men om du inte kan komma kan du ju
bara hälsa med oss. äre svårt


aAHhahaHAHahA. tror jag ska pussa henne på rumpan imorgon bara för att hon var smart för en gångs skull.

jaja, nåt mer intressant. la mig vid halv fyra igår och ställde klockan på åtta. far min skulle till berga så då vare bara att henka. som den underbara son man är...

denna lilla video lugnade ner lillhjärtat mitt då det gick i 180 alldeles nyss. gilla det eller älska det!!!!



OKEYYY!!!! det går inte att få in videon. nu är jag minst lika arg som innan. hade han varit lika bra som mig hade jag kanske inte varit det men NUUU!!!

jaja, nu fick jag till det.

hejdå alla vänninor

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha! din töönt.