jag väntar på besked!!!

onsdag 2 april 2008

hello alla geleråttor!

today have been an amazing day! neee, det har det väl ändå inte. har faktiskt varit en helt normal dag. aningen trött har jag varit all day long. tänkte... viktig info kanske?

jag har två prov imorgon, suuuupersvåra. men geni som man är har man inte pluggat mycket. jag kör på "det löser sig". man ska tänka att man alltid klarar det... det har vår psykologilärare sagt... väldigt filosofiskt. eller psykologiskt.

jaja... vad händer mer i linus underbara värld? jadu, jag lever livet som den tonåring jag är. denna vecka har jag lyssnat på ne-yo med so sick på repeat varenda morgon på bussen till skolan. varför gör jag så för? förut var det sean kingston - beautiful girls som gällde... men nu har man ju uppdaterat sig.

jaaa, kan meddela att jag har haft världens största mage i två dagar nu. jättegasig och ont har jag haft i gosmagen. vet inte vad det är. men allt löser sig genom att ta sig en tarmrensning när jag kommer hem. hahaha... kan tänka mig synen på mig när jag närmat mig dörren hemma de sista dagarna. hAaaHahaHA. springer typ med korsade ben, slänger mig på handtaget och släpper en fis för att lugna processen lite. men en sak jag alltid måste göra innan toabesöken hägrar är att he igång musik! lyssnar oftast på musik då jag kluttar... mysigt

nemen fy fan vilket tråkigt inlägg....

VILL INTE PLUGGGAAA!

imorgon blire en soft klädsel. om ni ville veta lixom... eller.. äh.. nehe

men hejdåååå

0 kommentarer: