hohoho

tisdag 8 april 2008

mamositaaas list

vem av dina kompisar

är bortskämdast? - emil fo sho
har mest kläder? - vet inteeeee. med tanke på att jenny, tilda, tilda och sanna delar garderob är det nog dom...
har mest tur i kärlek? - haha ingen... alla är enbölingar
har softast föräldrar? - favositas mamma (och papyn i parantes)
är starkast? - johan kanskee?
är bäst på att äta? - AMANDA!!!! alltid när vi är med varandra får hon mig att gå upp... hehehe
skrattar mest? - JAG!
skulle du vilja byta liv med för en dag? - blondinbella... eller amanda, hon har mycket sex
har bäst musikstil? - jenny
är latast? - JENNY!

vem i din klass/grupp

är bäst på matte? - jennifer
är lärarnas favoriter? - vet inte?? :)))))
har snyggast klädstil? - det är la jag
är töntigast? - mhm... kanske också jag
skolkar mest? - hehe, andrea känner sig kanske träffad? ;)
den största rövslickaren? - hahaha! kan inte skriva här, men det finns då en
är sjuk oftast? - andrea

vem i din familj

är mamma/pappas favorit? - jag är mamys kanske rickie är papys
är bortskämdast? - JAG!
lagar godast mat? - papy
har finast rum? - jag
vem var /är bäst i skolan? - rickie
tjänar/har mest pengar? - haha, ingen!!!

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahha jenny, tilda, tilda och sanna delar garderob så kanske dom? jag dör :D