onödig uppdatering

onsdag 16 april 2008

hello köttnackar

kan meddela att jag är på lite bättre humör nu... hehehe

men saken kvarstår, hatar dryga jävlar. kommer alltid göra

men men... hänt sen sist? av 28,5 på psykologiprovet fick jag 28,5. känner mig riktigt haj på det där med psykologi. eller så inte... vet inte varför det gått så bra. men hoppas det håller i sig! fast nu håller vi på med en redovisning och "uppsats" som verkligen kommer gå piss... skitsvårt och vi har en lektion på oss typ?? orimligt

sitter och väntar på att min fadergestalt ska ringa och be mig hämta honom, men det verkar ju ta sin tid. ska tanka innan också. på något sätt känner man sig så... myndig då man får tanka. hahaha.

imorgon ska jag på sg ledningsgruppsmöte. känns mycket motiverande. FAKTISKT! det är rätt så roligt. eller... man får i alla fall sitta med sundsvalls gymnasiums högst beslutande grupp, lite småfräsigt. hehehe, nej, egentligen inte

nästa vecka kommer jag lida av kronisk huvudvärk. jag har en psykologiredovisning + uppsats, spanskaglosförhör, matteprov, information och layout-prov. och självklart lär det komma till något. aaah, känner redan nu hur lillhuvudet blir överarbetat. fattar inte varför man ska ha så mycket samtidigt, man måste ju prioritera bort något
jaja, alla fina fiskar där ute, simma lugnt!

0 kommentarer: