mysinlägg såhär på torsdagskvällen

torsdag 24 april 2008

hello ladies

för att skilja sig från mängden börjar jag med meningen "jag har verkligen varit dålig med uppdateringen på slutet". men jaja, vad spelar det er för roll?

har i alla fall haft skitmycket i skolan. mycket jobbigt... imorgon har jag muntliga engelska nationella och en psykologiredovisning. men det är la inte så farligt.

har varit på gif-trelleborg idag. också helt oviktigt.

ihelgen ska jag döma lite fussball. fem matcher på lördagen och fyra på söndagen. ska till och med döma en final. fräsigt va. tror det är en final i alla fall... haha. får väl se om jag får skämmas sen.

jaja... jag ska vara bosatt i granlo/högom på lördagen. jag och acke har ansvaret för den planen. mycket skönt.

så fort jag inte har lika mycket att göra i skolan ska jag börja uppdatera här lite oftare. MYCKET ROLIGT......

...för er

saknar min alldeles egna koppen också

KYZZIZAR

0 kommentarer: