looov

tisdag 29 april 2008

älskade änglar

KYZZ på er alla. känner mig på sånt humör. NAT

jaja... kollar på fotboll. varför händer inget intressant i mitt liv för!?

jooo! det har det ju gjort. jag var ju domare ihelgen. fick mycket beröm och allt :') till och med så domaransvarige sa att jag var född att vara domare. då hoppade hjärtat en extra gång... lillhjärtat mitt...

och vet ni?? jag dömde minst TVÅ finaler. visste dock inte om ena. det var sjumanna, flickor 96 tror jag. dom var mycket duktiga dom små liven. men attsingen vilken bitsk tränare dom hade. tur att hon inte var bitsk på mig då :) tror hon tyckte om mig. eller älskade mig... okey, kanske bara tyckte om då

fick asmycket beröm av fyra gif-tränare. HAHAHA. jag försöker höja mig själv och mitt självförtroende här. hehehe. jajajaja, dom sa i alla fall att jag var klockren och att jag var den bästa domare dom hade haft i cupen. då hoppade också mitt hjärta några gånger extra. det är påfrestande att heta linus berg vettni. får så mycket beröm hela tiiin. men det är väl så då man är kändis

antar jag...

idag fick vi lov. så imorgon ska jag upp 05.30!!!! liksom bah fö att. neeee, för att min lilla moderkaka ska åka utomlands med hennes lilla tantgäng. då äre bara upp och skjutsa liksom. det är ju så det funkar... sen ska jag till berga och slita arslet av mig. det ska jag göra tills på måndag. då ska jag på kustvägen-utbildning. inför sommmmmmarn! MMmMmMMm can feel the taste of summer already

nu gjorde united mål. YIPPIE!!!! wow, vilket skott av scholes. kanske var felträff eller nåt... pessimist-linus. gagGAhaa

nu ska jag ringa lillsnuppisen elin.

kizzez

0 kommentarer: