limpmeister till er tjänst

fredag 2 maj 2008

hey tappra själar

har jag några läsare kvar? som jag missbrukar min makt va... när man har era små liv bundna runt lillfingret bah sticker man och lämnar er i sticket. MEHE (bara för att vara lite johanna b)

nu har skitpollen kommit till sundsvalls stad. eftersom jag var i berga igår och satt ute hela kvällen/natten så har mina små ögon tagit stryk. likaså lillnäsan.

oooops. nu dör snart datorn. ska hämta laddarn, kommer strax vänner

så, gick så snabbt att det bara blev ett radhopp. MEHE (saknar min klasskamrat johanna b)

shiiiit, jag har förmodligen världens största näsa just i detta nu. säkert inte så fräscht. skulle bara vilja upp och pilla lite där just nu.

imorgon ska jag förmodligen skjutsa ut peter till berga. men klockan två vill jag se min kusin spela fussball, så får la se hur jag löser det där.

på lördag har jag match också.........

fan vad många radbrytningar jag har gjort i det här inlägget. SNYGGT, MODERNT, FRÄSCHT! sooo 2008

kizzez

1 kommentarer:

Anonym sa...

ja, alla vill ju vara som jag!