my mama

fredag 16 maj 2008

man är väl inte sämre än alla andra innebloggare, en snyggvelista

för 5 år sedan...
var jag 13 år och förmodligen lika snygg som jag alltid varit, nerå. men snygg var jag allt

för 3 år sedan...
var jag 15 år och umgicks med slusk, hade väl inte riktigt hittat min identitet ännu

för 1 år sedaan...
gick jag i ettan och hade väl i princip just börjat tycka om min klass. festade varenda helg och var tillsammans med malin

för 3 månader sedan...
väntade jag på besked från ipk om spanien, och VIPS vad glad jag blev då jag fick beskedet i början av april

imorgon...
ska jag skjutsa ut mamma till berga, ringa min tränare och säga att jag ska sluta, ringa min förhoppningsvis nya tränare och surra lite och till sist koppla av med vin

om ett år...
är jag i spanien, pluggar och lever livet

0 kommentarer: