zzZzZzz

torsdag 22 maj 2008

hej mammuts

idag har varit en bra dag för mig... men jag säger bara en sak. det är

alicante
mohah, guess what... nu borde ni veta era små löss
imorgon har jag psykologiläxförhör, som jag inte ens kollat på. det är ju lite illa... får väl sitta uppe inatt. för just nu har jag kollat på sanningens ögonblick. men gud så tråkigt det är just nu, alla frågor till alla är ju likadana.
haha, nu ska ju perelli uppträda, mohah. hoppas hon vinner, för det är ju ändå alltid dåliga låtar som vinner... tycker the ark var den absolut bästa låt vi någonsin haft. JAHA!? nä, då tycker resten dom är sämst.
imorgon ska jag jobba, och på lördag ska jag jobba, och på söndag ska jag jobba OCH kolla på hassels match! ska bli skoj... ska kolla vilja dom möter nu. KOVLAND!!! där tror jag några av mina old team-mates spelar. hoppas dom spelar då! vore skoj att se hur det går för dom.
jaja, nu ska jag hämta mig en coke... MmMmMMMmmM!!!! jag känner mig så... stor idag. jag är helt enkel en stor människa i ett liten värld.
PUZZ

0 kommentarer: