kossor, grisar och limpan

fredag 16 maj 2008

hey bloggen

nu sitter man här och smuttar på en liten baylies. är med mor och mormor. mysigt va?

eftersom jag är som alla andra artonåriga killar sitter jag hemma med min mamma och mormor en fredagskväll. ellehhh, hehehe. nerå, imorgon ska jag göra nåt skoj :)

min tränare ringde mig idag : jag svarade inte. hahaha... har inte varit på träningarna på hela veckan och ska inte fortsätta heller. hahaha, lite pino rå

men men, JUST JAA!!! idag fyller in systerson år och jag har totalt glömt bort det!!!! jag skulle ju dit och käka våfflor idag, ååååh. snacka om hyperduperbauta pino

jaja... får la ringa och be om ursäkt imorgon. svansen mellan benen limpan

alltså kan berätta att min studiemotivation är lika med noll. har nog aldrig presterat så dåligt som jag gör just nu. vill bara att det ska bli sommarlov på en gång. då ska jag jobba jobba jobba och ha kul kul kul. älskar mitt jobb :) och mitt enda lediga vecka ska jag tillbringa med min älskling koppen.

idag var jag på bergsåkers skola och lämnade tre skolkataloger från detta år, och tre från förra året. då blev dom superklada!!!

nu ska jag stoppa in en prilla och ta ett glas vin, mMmMMMmM gaga

hey då bloggen

ps.

jenny har åkt till london med linnéa. hon ska inte knulla med någon alls, YES

ds.

0 kommentarer: