jajajajaja

tisdag 27 maj 2008

hey friendz

börjar bli sjuk, verkligen inte rätt läge. spanskaredovisning imorrn, läsa ut en engelskabok denna vecka, estetisk verksahets-uppgift så tillkommer geografin också. kan seriöst grina bUäÄÄHH!!!

förresten, om du läser det här sara, så skriv din msn. måste prata om måndagen. ahahaha, nu lät det där som värsta "jag såg dig på stan igår, du hade blont hår och vi fick ögonkontakt. den mystiske blonda tjejen, var är du? kontakta mig /brunhårig kille" men det är la inget ragg

imorgon har jag ju spanskaredovisning........... måste nästan få mvg på den känns det som. men det kommer jag verkligen inte få. och vi lär få reda på psykologin också, hoppas på ett mvg där också då

tänk om jag ska åka och plugga i spanien nästa år och inte ha mvg i spanska, ahahah

just jaaaaa!!! aktieportföljen ligger ju och ska göras den också, härligt de. NAT

ihelgen ska jag döma lite fussball. tränarn för ett av de lag jag ska döma ringde idag. det fulaste var att efter telefonsamtalet så frågade classmates vilken dag det var, då hade jag glömt det. ahahah. snygg kille

jaja, tror det är på lördag. får hoppas på det iaf, haha...

jag vill ha sommarlov nu. men min klassssss. min underbaraste klass. så trist att lämna dom. men alla får ju komma på min student osv :D haha, tänk... dom kanske jobbar då jag går ur gymnasiet! mohahha. lillponysar

nä, men man kanske skulle plocka till på rummet. ligger kläder ÖVERALLT. till o med på sängen där min lillkropp ska vila sig för morgondagen

förresten sariiiz, adda linusberg@msn.com
kizzez delfinoz

1 kommentarer:

Anonym sa...

adda mig då din skitunge. saraL_89@hotmail.com