aburrido

torsdag 8 maj 2008

hey tuzzilagos

idag har jag haft matte nationella. ingen höjdare precis. efter det gick vi och fikade, myste på lite. köpte liten pollen-medicin, får la se om den är bra. annars... ja, ni vet ju vad jag är kapabel till. en liten muskelknutte sisådär

sen var jag och bytte batteri på klocka som jag använder när jag dömer. så kommer man hem efter träningen, ska kolla på den... då är sprintern eller vad det nu heter borta!!!!!! krokodiltårar rann då ner för min kind. så imorgon måste jag gå in och säga "hey, var här och bytte batteri i den här igår, när jag sen kollade på den då jag kom hem var sprintern borta" åÅÅÅÅh vad jobbigt. varför kan inte saker bara fungera för!!!!?

till helgen ska jag jobba. på lördag morgon dömer jag två matcher, sedan ska jag ut till berga och jobba. på söndagen tar kussen konfirmation, så då ska jag dit, sen och fika. och sen har jag samling och match. gud vad jobbigt.

men jag har egentligen fått fyra matcher ihelgen men kan bara döma två för de va samma tid. tråkigt.

så ihelgen ska man dras med lite fylleskallar då. det blir ju mojsigt det

kizzez flowerz

0 kommentarer: