ett tidsfördriv

tisdag 20 maj 2008

hey mina kärleksbarn

imorse hade jag sovmorgon till kvart i tolv. det var underbart, men ack så trött jag var ändå. på första lektionen fick jag tillbaka det nationella provet i matte b. jag fick vg!!! den där rackarns kursen som varit ett litet helvete... hehehe, känns skönt. nöjdar lite. men det har jag egentligen inte tid med! jag borde sitta nergrävd i min aktiekunskapsbok... men den har jag inte ens öppnat. borde verkligen ha gjort det för lääänge sedan. jag har även psykologi på fredag som jag borde pluggat på... VAFAN. jag har så jävla mycket att jag vill spy. men snart är det sommarlov, men det är snart det. LÅNGT TILLS DESS!!!!!! alldeles för lång tid

just ja, skulle ju komma fram till en sak med det nationella provet... jag får vg i slutbetyg!!!!!!! woooow. det trodde jag aldrig för en månad sen. men nu, nu vet jag!!! moahhah

åh, jag gruvar mig för att öppna aktiekunskapsboken... åååh, den bara ligger där och kollar med sina oskyldiga formler på mig... AAAAAAH. den är livsfarlig den där.

okey, måste strunta i plugget lite nu. kan ni tänka er att om 4 månader är jag i spanien. gud vad långt det kändes när jag la upp det sådär. 4 månader, en evighet. who cares liksom!? då äre ju ht 2008 och dit är det lång till. då kommer det finnas flygande tefat och maskiner som är butlers. då ska jag skaffa mig en sån!!! den ska min spanska familj få låna när jag är där. hoppas dom bjuppar på tefatet bara, annars kan dom glömma min butler, he-he-he. ska nog lära den att prutta då dom säger nåt dåligt

OKEJ.... nu är det bara att inse. måste kolla i aktiekunskapsboken, see you

JUST JAAA!!! kom på en till sak jag kan skriva om. jag fick ett brev från vera idag :') jättegulligt med ett balkort på hon och ben. åååh, hon var så fager. som en liten dam. och brevet var roligt att läsa. tror hon ska få sig en svenskakurs av mig då hon kommer hem, som välkomstpresent. heheheh

jahapp... då har jag sagt det då. ÄÄÄÄH vad patetisk jag är. ska sätta mig med böckerna nu. HEJDAAAAAA

kizzez /limpan

0 kommentarer: