need a change

måndag 7 april 2008

hej alla guzzilagos

nu sitter jag här och ska dricka a bit coffee och lyssnar på justin drew bieber. min lillebror :') har shoppat en present till min bror idag också. men jag kan inte säga vad eftersom lillkisen kanske läser

as said lyssnar jag på justin drew bieber. CANT HELP IT!!!! han sjunger nästan lika bra som mig... åååååh!!! så himla bra... då förstår ni ju hur bra jag är vaaa

jaja, jag borde absolut inte sitta här. jag borde plugga psykologi. jag har träning ikväll... jag kommer inte hinna plugga. och då har jag bara morgondagen på mig. aaaaah jag blir sönderstressad

vaaa? vet ni?? det var någon/några som sagt att jag hade för många bollar i luften på mitt utvecklingssamtal. jaja, jag ska i alla fall sluta med elevrådet och så nu... lite vemodigt. mitt älskade nördgäng :')

nu ska jag i alla fall ta mitt kaffe som väntat på mig tillräckligt länge. för länge. förresten, undra om jag och justin skulle vara bra kompisar om vi träffades. jaaa, det är såklart. då skulle han få en idol och förebild att se upp till

kizzkizzkizz

0 kommentarer: