allt om mitt liv sen den 8e april

lördag 12 april 2008

hey pinkisar!

hur står det till en dag som denna... väldigt speciell ju. hehehe. nej, det är ingen speciell dag utan en helt vanlig lördag. eller rickie är hemma, ska "fira" han ikväll. vi kommer käka gomiddag och kolla på tv... hehehe, sånt har vi för oss när vi "firar" varandra

jaja, av mig ska han få en tröja från fifth avenue shoe repair (????!) HAHA, va!? hur kan ett märke ens heta så? jaja, det är i alla fall en snygg och tunn tröja. tror den är beige om jag inte minns fel. också ska han få ett björn axén wax. ni märker vilken djup familj vi är va?? ger bort presenter som verkligen betyder något till varandra. jaja, ni fattar läget

jahapp, vad har hänt mer under mitt blogguppehåll på nåra dar. eeehe. nja, igår var jag på en mässa och fick tusen gratissaker. så nu äre fullproppat med dricka, brämhults, godis, chips osv, AVIS VA! fick också presentkort på alla affärer i in-gallerian. av no reason!!! men man tackar och tar emot

efter mässan så åkte vi hem och efter lite klädbyten åkte vi på stadshuset och tog en fördrink (coooocacola för mejje), sen till kårhuset där det var middag. orkar inte ens berätta allt. fattar inte ens varför jag skriver då jag inte orkar berätta!?? något schizzo... NU SKA JAG BERÄTTA ALLT OM GÅRDDAGEN!!!! mer får ni inte veta era skitskallar

eller joooo! ahahAHHhaGA. när jag och mamma åkte hem så hade några slagits. hahaha, vuxna affärsmän... undra vad dom bråkade om... kanske konkurrerade dom med varandra? kanske inte...

sen ringde far och då skulle jag skjutsa hem hans kompis. det var HUUUUUUR långt som helst dit och jag trodde seriöst inte att jag skulle hitta hem efter det. jag kan meddela att jag aldrig kört så långt förutom då jag åkte till gävle. SÅÅÅ LÅNGT VARE

ja men nu vet ni allt intressant om mitt liv också, bara att fläka ut privatlivet för mina 951 unika läsare per dag

älskar er sugarpies

1 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha det var ett ganska roligt skämt du skickade idag ;) skrattade fortfarande på avstånd. men jag gjorde det i allafall. :D