low low low...

söndag 30 mars 2008

hello folks!

...boots with the fur - with the fur!
the whole club was lookin at her
she hit the flo - she hit the flo!!
next thing you know
shawty got low low low low low low low low

...she turned around and gave that big booty a smack - aaay
she hit the flo - she hit the flo
next thing you know
shawty got low low low low low low low low


här sitter jag i min ensamhet och drömmer mig tillbaka till gårdagens bravader.

vem kommer inte när jenny tog fram lillpuppen?

vi började at big L's house! det var en lugn förfest... sedan begav vi oss till stan. VILKET VI ALDRIG SKULLE GJORT!!!! eftersom det var en person som hinner ångra sig tiotusen gånger på en bussresa som skulle fixa ferren så blev det inget. zUpRiZeEE

jaja, stod som ett jävla fån och förklarade hur läget var. TILL FEL PERSON!!! nä, då skulle nån annan estet komma ut = vi stack

vi började traska ner mot staden och lilla metropolen navet, det var då det hände!!!! mitt liv fick en vändning. vi var bjudna på en fest, precis vid 360-gradershuset. okey, lite överdrivet. men skönt. nu fick vi iaf parta. och party blev det. där fanns allt omöjligt folk som går att hitta. det var antingen 16,17,18-åriga flickor eller 24+ killar. bland annat en som spelat i rickies fotbollslag. ungefär då ville jag dö tio gånger. men det ville inte han. han ville prata. han jobbar på telenor, kan inte vara nykter, har gått ut fyra gånger denna vecka om jag inte minns fel, jobbar idag, vet mitt namns första bokstav och han hejar på djurgårn. han hade ungefär ett rätt i det han sa.

men folket var i alla fall trevligt.

NEEEEJ!!!! min oboy är slut och jag har ciabatta kvar. ååååh, vad jobbigt. nu måste jag gå och blanda mer. kommer strax darloz

så, back in business.

jajaahahahaha JUST JAAA! jennys kisspaus. AHAAHA GAGAGAGA!!!!! när vi skulle ta bussen hem så skulle allas våran jenny pinka lite. hon satt sig ungefär tre centimeter från oss. ahahaha. ok, inte tre. fyra. GaGAgagaGAGGAga!

för nöjets skull så kan jag berätta att vi. AHAHAHHahahahHAH jennys pinkpaus!!!! hahahaHAH. jaja, måste släppa pinkpau... AAAHHAHHAAHA. nu rodnar nog jenny och skriver till mig på msn "MEN LINUSSSS". ahHHHaha. jaja, men i alla fall så hoppade vi på bussen vid 360-gradershuset. jag och amanda, för vi kunde bara springa halvvägs till navet, sen fick vi springa tillbaka för amanda hade klackskor. vi fick också åka bussen gratis för busschauffören inte visste hur man gjorde. eller han hade för feta fingrar för att trycka rätt på displayen. alltså det låter inte sant men det är såå!!! jenny hade fått tryckt på displayen för han kunde inte träffa. aHAHAhaha

bjussar på de bilder som kommer från min moobil = inte många och bara på jennys pinkpaus. ahahaah

jenny pinkar

jenny klär på sig


amanda gjorde sig fin dagen till ära


hejdå musslor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh gud. jag älskar dig så mycket. hur snäll får man bli egentligen?!?

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog