paraply

måndag 3 mars 2008

hello folks

i'm in gävle and feeling cool. today i have been driving a lot, all the way to gävle, by myself. när jag kom ner hit fick jag ett kärleksfullt mottagande av min bror och sofie. efter det börjades det utnyttjas... jag har ju en bil med mig = åka everywhere. men det är roligt att få lite guideturer när man är här på vishan... funderar faktiskt på att skapa en blogg som alla gör nuförtin "limpan på vift i gävle". jag menar... bara för sakens skull.

snart ska jag sova... jag menar, bara för sakens skull? alla sover och jag bara go with the flow ya!!!

mhm... nåt mer underhållande som hänt i mitt lilla liv?

njaaaa. en finne har bosatt sig mellan mina ögonbryn. en laserstråle sisådär. annars var det nog inget. guuuud, imorgonbitti ska jag bajsa känner jag. MmMMmM. vill göra det nu, men kan ju inte väcka folket.

JO JUST JA!!! idag berättade rickie för mig att en av grannarna här dött. en tant. hon blev rånad. VA? hur kan man dö när man blir rånad. av flickor!!!!? jag vill seriöst att de där två småflickorna ska... maaaaah, det finns inte ord. jaja, men i alla fall. småflickorna dödade henne för lite kosing. men KOOOOM IGEEEEN! nu är hennes man ensamstående, änka fast kille. vet inte vad det heter? han är till och med blind. ååååh, funderar på att gå över och klappa honom på kinden... LILLGUBBEN :(

tjillevippen

0 kommentarer: